(Kaynak: pisicikler)

Reblogged from idle-people, Nisan 18, 2014, 6.062 yorum

olmasaydinolmazdik:


MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

olmasaydinolmazdik:

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Reblogged from madameko, Nisan 18, 2014, 68 yorum

sidiklisaziye:

nirvanaya-ulasmak:

vallahisenbiliyorsun:

asfadsgkfadshjksdjdfjsfkdhksj

Ohaaa kdjskfkf


Aynen adhddjdgl

sidiklisaziye:

nirvanaya-ulasmak:

vallahisenbiliyorsun:

asfadsgkfadshjksdjdfjsfkdhksj

Ohaaa kdjskfkf

Aynen adhddjdgl

Reblogged from bulutlardaguzel, Nisan 18, 2014, 3.361 yorum

(Kaynak: birkilomutluluk)

Reblogged from ohayeaani, Nisan 13, 2014, 1.312 yorum

esrakirimtay:

:B

(Kaynak: gugogif)

Reblogged from etiburcak, Nisan 11, 2014, 30.327 yorum

(Kaynak: masalgibihayat)

Reblogged from cilegiseverim, Nisan 11, 2014, 2.770 yorum

birumpalumpa:

cehennemindibindeki:

saraptanrisi:

"İkisi de gittiğine göre o halde dünya bana kaldı"
ben

iyiydi


Ama Tanrı Nietzsche’nin adını yanlış mı yazmış?

birumpalumpa:

cehennemindibindeki:

saraptanrisi:

"İkisi de gittiğine göre o halde dünya bana kaldı"

ben

iyiydi

Ama Tanrı Nietzsche’nin adını yanlış mı yazmış?

(Kaynak: gokkusagitanricasi)

Reblogged from sarilmakistiyorum, Nisan 11, 2014, 14.544 yorum

bogurtlenllisakiz:

Ya abi. ldkflşsdkdşlfgkdgfd

(Kaynak: popidegilim)

Reblogged from ikisibiraradakahve, Nisan 10, 2014, 18.213 yorum

(Kaynak: gifdunyasi)

Reblogged from ikisibiraradakahve, Nisan 10, 2014, 11.596 yorum

(Kaynak: unplu66ed)

Reblogged from yagmuruseverimm, Nisan 10, 2014, 11.754 yorum

Otobüste ki çocuk tutunduğunu sanarak ikidebir elimi tuttu. Bizim törelerimize göre evlenmemiz gerek. Ve hayır bunun çocuğun çok yakışıklı olmasıyla bir alakası yok.

uyuyuncagecmiyo:

Hahahaha

(Kaynak: bilemedinonyedi)

Reblogged from adoretofoods, Nisan 9, 2014, 4.854 yorum

(Kaynak: cunkuubokvar)

Reblogged from boynuzlu, Nisan 9, 2014, 635 yorum

girensinavhaftasi:

twerkyapanrahibe:

elaleme ne derek??


Arkadaki yapmis yapicagini zaten aq dhdbxjbshsbshsbxhdj

girensinavhaftasi:

twerkyapanrahibe:

elaleme ne derek??

Arkadaki yapmis yapicagini zaten aq dhdbxjbshsbshsbxhdj

(Kaynak: bidilsinkayipsesi)

Reblogged from girensinavhaftasi, Nisan 7, 2014, 2.063 yorum

(Kaynak: icantthinkofagoodname)

Reblogged from alvvaysleepy, Nisan 7, 2014, 5.566 yorum

isimsizimbenamk:

Bu favorim

(Kaynak: yamukpipet)

Reblogged from seberli, Nisan 6, 2014, 9.859 yorum